UX — audyty i projektowanie

UX jest wszędzie.
Zadbaj by był dobry.

UX – czyli user experience — doświadczenie użytkownika, jakie ma podczas kontaktu z Twoją stroną, aplikacją, sklepem online oraz z każdym innym interaktywnym elementem Twojego biznesu. Im lepsze doświadczenia użytkownika, tym lepiej dla biznesu.

Bo im łatwiej użytkownik osiągnie swój cel używając konkretnego rozwiązania, tym chętniej skorzysta z niego ponownie. A im częściej korzysta z Twojego narzędzia, tym większe sukcesy odnosisz.

UX należy zaprojektować

Dobre doświadczenie użytkownika nie jest czymś, co pojawia się samo z siebie. Jest efektem wielu działań — analiz, projektów, testów, powtórnych analiz i kolejnych projektów. To efekt przemyślanego i zrealizowanego procesu projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i jego potrzebach. Umiemy zbadać, zrozumieć i odpowiedzieć na te potrzeby.

Weryfikacja wrażeń użytkownika

Projektowanie od zera to jedno, ale co z już istniejącymi w Twoim biznesie produktami? Chętnie sprawdzimy, jak aplikacja, strona, e-commerce lub inny produkt radzą sobie w oczach użytkowników. Zebrane obserwacje i wnioski zbierzemy w szczegółowy, a przy tym czytelny raport, który pozwoli Ci poprawić doświadczenia użytkowników i podnieść konwersję.

Audyt ekspercki to jeden ze sposobów sprawdzenia UX produktu. Analiza aktywności użytkowników na stronie, heatmapy, weryfikacja heurystyczna, ścieżki użytkownika — możemy zweryfikować wiele.

Do tego dochodzą testy z użytkownikami — jakościowe badanie, które pozwala na zebranie bardzo szczegółowych informacji bezpośrednio od Twoich klientów. A następnie możemy poszukać sposobu, by efektywnie odpowiedzieć na ich potrzeby.

Projektowanie — co tworzymy?

O UX designie już nieco powiedzieliśmy, więc czas powiedzieć, gdzie stosujemy powyższe praktyki. Otóż — wszędzie.

Gdy potrzebujesz nowej wersji swojej strony lub gdy budujesz ją po raz pierwszy — zawsze warto to odpowiednio zaprojektować. Pozwoli to na oszczędność czasu, pieniędzy, a także przełoży się pozytywnie na realizację celów, jakie stoją przed stroną. Nie inaczej wygląda to w przypadku sklepów internetowych. Tu ma to nawet jeszcze większe znaczenie, bo przekłada się bezpośrednio na dochód Twojego biznesu.

Tworzymy e-commerce’y landing page rozbudowane strony internetowe. Wszystko w wariancie responsywnym, co pozwala na dynamiczne dopasowywanie się strony do różnych rozmiarów urządzeń. Dzięki temu będzie spełniała swoją rolę zarówno na desktopie, jak i w wersji mobilnej.

Co będzie efektem naszych prac?

W zależności od tego, co chcesz wypracować dzięki podejściu skoncentrowanemu na użytkowniku, przygotujemy rozwiązania, które zbliżą Cie do jego zrozumienia i odpowiedzi na potrzeby. Mogą to być warsztaty, na których lepiej zrozumiemy Twoich klientów i odkryjemy punkty styku z Twoją marką, aby zdefiniować obszary, które warto przeprojektować. Pomożemy Ci stworzyć architekturę informacji np. w formie drzewka lub tabeli, która pozwoli w łatwy sposób zobrazować, jak będzie wyglądała struktura strony lub sklepu. Przygotujemy makiety strony lub sklepu, pokazujące układ treści i grafik na stronie, a także rozmieszczenie kluczowych funkcjonalności. Przejdziemy do bardziej szczegółowych elementów, następnie wzbogacimy to graficznie, aby oddać wrażenie gotowej strony. Połączymy gotowe makiety w funkcjonalny, klikalny prototyp, który będzie można przetestować z użytkownikami. Zebrany feedback pozwoli na dopracowanie produktu i finalnie, stworzenie strony lub sklepu, który w pełni odpowiada na potrzeby klientów i Twojego biznesu.

Po co to właściwie robimy?

Bo kręci nas konwersja. A dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana strona lub e-commerce mogą ją niebagatelnie zwiększyć! Wzrost sprzedaży o kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt procent jest w Twoim zasięgu, trzeba do tego odpowiednio podejść. Zrozumienie użytkownika i zaprojektowanie rozwiązań, które spełnią jego oczekiwania jest jednym z głównych składników sukcesu w biznesie.

KONTAKT

NIP 851-289-29-22
REGON 812725217

Gdańsk | Siedziba

ul. Doki 1 , lok. 119. (budynek dyrekcji)
80-863 Gdańsk
tel. 58 350 94 12
fax 58 350 94 11
biuro@yetiz.pl

Warszawa

tel. 22 535 33 59
warszawa@yetiz.p

Rotterdam

tel. 22 535 33 59
rotterdam@yetiz.pl

NAPISZ DO NAS

    Pamiętaj, że wysyłając do nas e-mail zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie opisanym w naszej Polityce prywatności.