WŁĄCZ MARKETING AUTOMATION I ZWIĘKSZ ZYSK W TWOIM BIZNESIE!

Czym jest
MARKETING AUTOMATION?


Jest to technologia umożliwiająca dostarczenie odpowiedniej wiadomości, do odpowiedniej osoby i w odpowiednim czasie. Poprawnie wdrożony proces marketing automation ułatwia zarządzanie ruchem, który znajduje się na stronie oraz pomaga w zdobywaniu leadów poprzez wysyłkę spersonalizowanej komunikacji.

Dlaczego
WARTO?

Marketing Automation to zdecydowanie przyszłość branży i efektywny sposób na redukcję kosztów w firmie. Specjalne oprogramowanie pozwala na automatyczne zbieranie danych, które następnie można odpowiednio przeanalizować i wykorzystać w praktyce. Dzięki temu jesteś w stanie wyodrębnić te działania, które przynoszą Twojej firmie najlepsze wyniki i jednocześnie pozwalają szybciej oraz skuteczniej odpowiedzieć na oczekiwania potencjalnych klientów.

Liczby mówią same za siebie. W ciągu ostatniej dekady skala wykorzystania Marketing Automation wzrosła w niesamowitym tempie, a prawdziwą eksplozję obserwujemy właśnie teraz. W 2020 roku wartość rynku oprogramowania do automatyzacji marketingu wyceniono na 3,6 mld dolarów, do 2027 roku ma wynieść ponad 11,5 mld dolarów – daje to skumulowany roczny wskaźnik wzrostu na poziomie blisko 17,67%

Nie jesteś przekonany? Sprawdź dane. 

  • Liczba potencjalnych klientów wzrosła o 80% w działach marketingu korzystających z automatyzacji działań marketingowych**
  • Ponad 75% działów marketingu zwiększyło liczbę konwersji od momentu wdrożenia oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych** 
  • Liczba kwalifikowanych potencjalnych klientów wzrosła o 451% w wyniku wdrożenia oprogramowania Marketing Automation**.

Źródło:
*klik/**klik/**klik

Co możesz robić dzięki

MARKETING AUTOMATION?

  • Tworzyć i wysyłać spersonalizowane newslettery.
  • Segmentować bazę swoich odbiorców na podstawie różnych czynników (np. częstotliwości/kwoty zakupów) lub tym, jak zachowują się na stronie.
  • Planować i wdrażać scenariusze automatycznych wysyłek np. lead nurturing (kierowanie użytkownika przez etapy lejka sprzedażowego, aż do momentu zrealizowania akcji).
  • Przypisywać punkty za każdą interakcję Klienta z firmą.
  • Analizować na bieżąco skuteczność działań.
  • Komunikować się wieloma kanałami: prócz e-maili, wiele systemów marketing automation obsługuje takie kanały jak np.: web pushe, wiadomości sms, czy personalizowane pop-upy.

Jak możemy Ci pomóc
przy wdrożeniu Marketing Automation?

  • Wybierzemy narzędzie MA, które będzie najlepiej dopasowane do Twojego biznesu i potrzeb.
  • Pomożemy w integracji systemu z Twoją stroną www oraz z innymi źródłami danych, które posiadasz (np. system CRM).
  • Ustalimy grupy docelowe oraz sposoby dotarcia do tych grup.
  • W oparciu o ustalone cele biznesowe zaproponujemy scenariusze, które są warte wdrożenia.
  • Wprowadzimy scenariusze Marketing Automation i będziemy czuwać nad ich optymalizacją (ocena efektów i wnioskowanie).
  • Przygotujemy kreacje graficzne i tekstowe do newsletterów, wiadomości sms i web pushy.
  • W formie przejrzystego raportu będziemy przekazywać najważniejsze informacje, statystyki i wnioski o podejmowanych działaniach.

Czy narzędzie MA
sprawdzi się w Twoim biznesie?

Niezależnie od tego jaki biznes prowadzisz, narzędzie do automatyzacji marketingu znajdzie w nim zastosowanie. Dobieramy rozwiązania indywidualnie do potrzeb i oczekiwanych rezultatów, opracowujemy strategię i całościowo zajmujemy się wdrożeniem.

  • Marketing Automation dla B2B

Sprzedaż w modelu B2B opiera się głównie na budowaniu relacji. Proces podejmowania decyzji jest stosunkowo długi, a Klienci potrzebują wielu potwierdzeń wartości marki, aby ostatecznie dokonać zakupu. Przy pomocy narzędzia MA zaprojektujemy ścieżkę przejrzystej komunikacji, dzięki której wizerunek marki zostanie wzmocniony, a założone cele biznesowe osiągnięte.

  • Marketing Automation w e-commerce

W rozwiązaniach dla e-commerce skupiamy się głównie na scenariuszach, które mają za zadanie pobudzić Klientów do dokonywania zakupów. Przykładowymi scenariuszami są: scenariusz porzuconego koszyka, scenariusz retencji (przywracanie Klienta do sklepu po długiej nieobecności), scenariusze oparte o analizę RFM (Ile czasu od ostatniego zakupu? Jak często Klient robi zakupy? Za jaką kwotę?), scenariusze lojalizujące Klienta (np. obsługa programu lojalnościowego), scenariusze cross- i up-sellingowe (dosprzedaż produktów) i wiele innych.

  • Marketing Automation w w usługach B2C

Obsługujemy także Klientów, którzy działają w modelu B2C, ale nie sprzedają bezpośrednio online. Zestaw działań dobieramy indywidualnie do potrzeb i wspólnie ustalamy cele. Najczęściej działania z zakresu MA bazują na edukowaniu Klientów nt. oferty oraz scenariuszach typu lead nurturing, dzięki którym potencjalny Klient może przejść wszystkie etapy lejka sprzedażowego. Dzięki integracji narzędzi jesteśmy w stanie reagować komunikacją online na wydarzenia dotyczące ścieżki klienta zachodzące również poza internetem.

NAPISZ DO NAS

    Pamiętaj, że wysyłając do nas e-mail zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie opisanym w naszej Polityce prywatności.

    KONTAKT

    NIP 851-289-29-22
    REGON 812725217

    Gdańsk | Siedziba

    Plac Porozumienia Gdańskiego 1 (budynek dyrekcji) lok. 119
    80-864 Gdańsk
    tel. 58 350 94 12
    fax 58 350 94 11
    biuro@yetiz.pl

    Warszawa

    tel. 22 535 33 59
    warszawa@yetiz.pl

    Rotterdam

    tel. 22 535 33 59
    rotterdam@yetiz.pl