WŁĄCZ MARKETING AUTOMATION I ZWIĘKSZ ZYSK W TWOIM BIZNESIE!

NAPISZ DO NAS

    Pamiętaj, że wysyłając do nas e-mail zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie opisanym w naszej Polityce prywatności.

    Czym jest
    MARKETING AUTOMATION?


    Jest to technologia umożliwiająca dostarczenie odpowiedniej wiadomości, do odpowiedniej osoby i w odpowiednim czasie. Poprawnie wdrożony proces marketing automation ułatwia zarządzanie ruchem, który znajduje się na stronie oraz pomaga w zdobywaniu leadów poprzez wysyłkę spersonalizowanej komunikacji.

    Dlaczego
    WARTO?

    • 80% użytkowników marketing automation zauważyło zwiększenie liczby leadów,
      a 77% – wzrost konwersji*.
    • Dzięki marketing automation da się zauważyć redukcję kosztów marketingu rzędu
      12,2%**.
    • Statystycznie, za każdą wydaną złotówkę na marketing automation zyskujesz 38 zł***.
    
    
    Źródło:
    * https://venturebeat.com/2015/05/05/marketing-automation-best-bets-80-of-companies-increase-leads-77-increase-conversions/
    ** https://nucleusresearch.com/research/single/marketing-drives-crm-roi/
    *** https://www.emailmonday.com/dma-national-client-email-report-2015/

    Co możesz robić dzięki

    MARKETING AUTOMATION?

    • Tworzyć i wysyłać spersonalizowane newslettery.
    • Segmentować bazę swoich odbiorców na podstawie różnych czynników (np. częstotliwości/kwoty zakupów) lub tym, jak zachowują się na stronie.
    • Planować i wdrażać scenariusze automatycznych wysyłek np. lead nurturing (kierowanie użytkownika przez etapy lejka sprzedażowego, aż do momentu zrealizowania akcji).
    • Przypisywać punkty za każdą interakcję Klienta z firmą.
    • Analizować na bieżąco skuteczność działań.
    • Komunikować się wieloma kanałami: prócz e-maili, wiele systemów marketing automation obsługuje takie kanały jak np.: web pushe, wiadomości sms, czy personalizowane pop-upy.

    Jak możemy Ci pomóc
    przy wdrożeniu Marketing Automation?

    • Wybierzemy narzędzie MA, które będzie najlepiej dopasowane do Twojego biznesu i potrzeb.
    • Pomożemy w integracji systemu z Twoją stroną www oraz z innymi źródłami danych, które posiadasz (np. system CRM).
    • Ustalimy grupy docelowe oraz sposoby dotarcia do tych grup.
    • W oparciu o ustalone cele biznesowe zaproponujemy scenariusze, które są warte wdrożenia.
    • Wprowadzimy scenariusze Marketing Automation i będziemy czuwać nad ich optymalizacją (ocena efektów i wnioskowanie).
    • Przygotujemy kreacje graficzne i tekstowe do newsletterów, wiadomości sms i web pushy.
    • W formie przejrzystego raportu będziemy przekazywać najważniejsze informacje, statystyki i wnioski o podejmowanych działaniach.

    Czy narzędzie MA
    sprawdzi się w Twoim biznesie?

    Niezależnie od tego jaki biznes prowadzisz, narzędzie do automatyzacji marketingu znajdzie w nim zastosowanie. Dobieramy rozwiązania indywidualnie do potrzeb i oczekiwanych rezultatów, opracowujemy strategię i całościowo zajmujemy się wdrożeniem.

    • Marketing Automation dla B2B

    Sprzedaż w modelu B2B opiera się głównie na budowaniu relacji. Proces podejmowania decyzji jest stosunkowo długi, a Klienci potrzebują wielu potwierdzeń wartości marki, aby ostatecznie dokonać zakupu. Przy pomocy narzędzia MA zaprojektujemy ścieżkę przejrzystej komunikacji, dzięki której wizerunek marki zostanie wzmocniony, a założone cele biznesowe osiągnięte.

    • Marketing Automation w e-commerce

    W rozwiązaniach dla e-commerce skupiamy się głównie na scenariuszach, które mają za zadanie pobudzić Klientów do dokonywania zakupów. Przykładowymi scenariuszami są: scenariusz porzuconego koszyka, scenariusz retencji (przywracanie Klienta do sklepu po długiej nieobecności), scenariusze oparte o analizę RFM (Ile czasu od ostatniego zakupu? Jak często Klient robi zakupy? Za jaką kwotę?), scenariusze lojalizujące Klienta (np. obsługa programu lojalnościowego), scenariusze cross- i up-sellingowe (dosprzedaż produktów) i wiele innych.

    • Marketing Automation w w usługach B2C

    Obsługujemy także Klientów, którzy działają w modelu B2C, ale nie sprzedają bezpośrednio online. Zestaw działań dobieramy indywidualnie do potrzeb i wspólnie ustalamy cele. Najczęściej działania z zakresu MA bazują na edukowaniu Klientów nt. oferty oraz scenariuszach typu lead nurturing, dzięki którym potencjalny Klient może przejść wszystkie etapy lejka sprzedażowego. Dzięki integracji narzędzi jesteśmy w stanie reagować komunikacją online na wydarzenia dotyczące ścieżki klienta zachodzące również poza internetem.

    KONTAKT

    NIP 851-289-29-22
    REGON 812725217

    Gdańsk | Siedziba

    Plac Porozumienia Gdańskiego 1 (budynek dyrekcji) lok. 119
    80-864 Gdańsk
    tel. 58 350 94 12
    fax 58 350 94 11
    biuro@yetiz.pl

    Warszawa

    tel. 22 535 33 59
    warszawa@yetiz.pl

    Rotterdam

    tel. 22 535 33 59
    rotterdam@yetiz.pl