Kiedy powinienem zdecydować się na kampanie Google Ads?
Kampanie Google Ads (nazwa AdWords do lipca 2018) będą dla Ciebie idealne, jeśli:
- chcesz szybko wypromować nową firmę/produkt/usługę;
- chcesz mieć pełną kontrolę nad budżetem prowadzonych działań reklamowych;
- lubisz płacić za efekt;
- jesteś w stanie obsłużyć nowych klientów, których zdobędziesz dzięki kampaniom;
- nie wiesz jak długo będziesz prowadził działania reklamowe.
Czym różnią się kampanie Google Ads od pozycjonowania?
Zarówno kampanie reklamowe Google Ads w wyszukiwarce jak i pozycjonowanie prowadzą do tego, aby znaleźć się na górze pierwszej strony wyników wyszukiwania Google. Znalezienie się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania na odpowiednie frazy (wpisywane przez naszych klientów) jest zazwyczaj dla firmy jak trafienie na żyłę złota.
Pomiędzy kampaniami Ads w wyszukiwarce a pozycjonowaniem istnieją jednak zasadnicze różnice:
- pozycjonowanie zajmuje dużo czasu;
- pozycjonowanie nie daje gwarancji rezultatu, natomiast w Ads płacimy tylko za kliknięcie – wejście użytkownika na stronę www;
- nowe strony nie będą nigdy miały szans znaleźć się na niektóre zapytania na pierwszej stronie wyników – konkurencja jest już zbyt daleko;
Kampanie Google Ads to nie tylko wyszukiwarka. W ramach naszych działań oferujemy także kampanie banerowe, video, produktowe, mobilne, remarketingowe, a także reklamę w Gmailu.
W zależności od celu kampanii, budżetu i okresu współpracy oferujemy różne modele rozliczeń.
Prowadzimy kampanie reklamowe również w innych systemach reklamowych, takich jak: DoubleClick (Google Marketing Platform), Facebook Ads, Instagram, LinkedIn, Yandex, Bing, Yahoo.
Nie daj się skusić na kampanie Google Ads (AdWords) na zasadzie „pakietów”. Można „kupić ruch” nawet w cenie 30 gr za kliknięcie, ale dla nas priorytetem jest zawsze efekt prowadzonych kampanii dla Klienta. Skontaktuj się z nami i ciesz się skutecznie prowadzonymi kampaniami Google Ads.