INFLUENCER MARKETING Spraw, aby o Twojej marce mówiono w sieci

Czym jest
INFLUENCER MARKETING?

W obszarze budowania świadomości o marce, to właśnie influencer marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Dzięki zaangażowaniu twórców w proces komunikacji można znacząco wzmocnić i wyróżnić wizerunek marki. Przekaz marketingowy, za którym stoi ludzka twarz osoby, której życie śledzimy, ma znacznie większą moc dotarcia. Mikro i średniozasięgowi influencerzy to bardzo wiarygodni i wyróżniający się twórcy. Wiarygodni, bo nie są jeszcze tak dużymi graczami na rynku, aby być uznawanymi za „tablice reklamowe”. Wyróżniający się, bo nadal walczą o odbiorcę, więc ich feed oraz content tworzone są w sposób przemyślany, z pokreśleniem swojego USP.

Dlaczego
Twoja marka potrzebuje influencer marketingu?

  • Wpływasz na rozpoznawalność marki (Brand Awareness)
    Im większa rozpoznawalność, tym większe prawdopodobieństwo, że klient wybierze właśnie Twoją markę.
  • Oszczędzasz czas i środki
    Swoimi działaniami docierasz do konkretnej grupy docelowej, która z największym prawdopodobieństwem skonwertuje.
  • Łatwiej wprowadzisz na rynek nowy produkt czy usługę
    Współpraca z dobrze dobranymi twórcami pomoże zrobić to szybciej, a autentyczny przekaz twórcy wpłynie na lepsze postrzeganie marki i potencjalne decyzje zakupowe.
  • Zwiększasz zaangażowanie
    Korzystając z aktywnie zaangażowanej społeczności twórcy, jesteś w stanie wzbudzić zainteresowanie marką oraz przekazać kluczowe wartości czy informacje marki/produktu/usługi.

Co jeszcze zyska Twoja marka dzięki

INFLUENCEROM?

  • Większy ruch na stronie i podbicie sprzedaży
    Dobrym przykładem są linki afiliacyjne. Dzięki zebranym danym będziesz mógł wykorzystać te informacje w kolejnych etapach lejka sprzedażowego.
  • Szybki feedback od odbiorców komunikatu/klientów
    Szybko dowiesz się, z czym mierzą się Twoi odbiorcy. Jakie grupa docelowa ma bolączki, pytania, jakie podsyła sugestie – insighty konsumenckie.
  • Pozyskanie ambasadorów marki
    Zyskasz twarze marki, które będę spójne z Twoją strategią komunikacji czy archetypem marki.
  • Zbudujesz bezpośrednią relację z odbiorcami
    Wpływ influenerów na odbiorcę i ich trafny sposób kreowania treści w social media to dobra metoda na zacieśnianie więzi z klientami.

Etapy pracy

  • Research rynku
    Zbieramy informacje o trendach, dobrych praktykach, bieżących współpracach w branży.
  • Dobór twórców & wyznaczenie KPI
    Wybieramy odpowiednie osoby do współpracy oraz wyznaczamy KPI, którymi mierzymy efektywność działań (twórcy i naszych).
  • Stworzenie content planu
    Przygotowujemy plan publikacji treści z rozpiską poszczególnych działań i sposobu ich realizacji (kreacja, copy, CTA).
  • Stworzenie content planu
    Przygotowujemy plan publikacji treści z rozpiską poszczególnych działań i sposobu ich realizacji (kreacja, copy, CTA).

NAPISZ DO NAS

    Pamiętaj, że wysyłając do nas e-mail zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie opisanym w naszej Polityce prywatności.

    KONTAKT

    NIP 851-289-29-22
    REGON 812725217

    Gdańsk | Siedziba

    Plac Porozumienia Gdańskiego 1 (budynek dyrekcji) lok. 119
    80-864 Gdańsk
    tel. 58 350 94 12
    fax 58 350 94 11
    biuro@yetiz.pl

    Warszawa

    tel. 22 535 33 59
    warszawa@yetiz.pl

    Rotterdam

    tel. 22 535 33 59
    rotterdam@yetiz.pl