INFLUENCER MARKETING Spraw, aby o Twojej marce mówiono w sieci

Czym jest
INFLUENCER MARKETING?
W obszarze budowania świadomości o marce, to właśnie influencer marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Dzięki zaangażowaniu twórców w proces komunikacji można znacząco wzmocnić i wyróżnić wizerunek marki. Przekaz marketingowy, za którym stoi ludzka twarz osoby, której życie śledzimy, ma znacznie większą moc dotarcia. Mikro i średniozasięgowi influencerzy to bardzo wiarygodni i wyróżniający się twórcy. Wiarygodni, bo nie są jeszcze tak dużymi graczami na rynku, aby być uznawanymi za „tablice reklamowe”. Wyróżniający się, bo nadal walczą o odbiorcę, więc ich feed oraz content tworzone są w sposób przemyślany, z pokreśleniem swojego USP.
Dlaczego
Twoja marka potrzebuje influencer marketingu?
- Wpływasz na rozpoznawalność marki (Brand Awareness)
Im większa rozpoznawalność, tym większe prawdopodobieństwo, że klient wybierze właśnie Twoją markę. - Oszczędzasz czas i środki
Swoimi działaniami docierasz do konkretnej grupy docelowej, która z największym prawdopodobieństwem skonwertuje. - Łatwiej wprowadzisz na rynek nowy produkt czy usługę
Współpraca z dobrze dobranymi twórcami pomoże zrobić to szybciej, a autentyczny przekaz twórcy wpłynie na lepsze postrzeganie marki i potencjalne decyzje zakupowe. - Zwiększasz zaangażowanie
Korzystając z aktywnie zaangażowanej społeczności twórcy, jesteś w stanie wzbudzić zainteresowanie marką oraz przekazać kluczowe wartości czy informacje marki/produktu/usługi.
Co jeszcze zyska Twoja marka dzięki
INFLUENCEROM?
- Większy ruch na stronie i podbicie sprzedaży
Dobrym przykładem są linki afiliacyjne. Dzięki zebranym danym będziesz mógł wykorzystać te informacje w kolejnych etapach lejka sprzedażowego. - Szybki feedback od odbiorców komunikatu/klientów
Szybko dowiesz się, z czym mierzą się Twoi odbiorcy. Jakie grupa docelowa ma bolączki, pytania, jakie podsyła sugestie – insighty konsumenckie. - Pozyskanie ambasadorów marki
Zyskasz twarze marki, które będę spójne z Twoją strategią komunikacji czy archetypem marki. - Zbudujesz bezpośrednią relację z odbiorcami
Wpływ influenerów na odbiorcę i ich trafny sposób kreowania treści w social media to dobra metoda na zacieśnianie więzi z klientami.
Etapy pracy
- Research rynku
Zbieramy informacje o trendach, dobrych praktykach, bieżących współpracach w branży. - Dobór twórców & wyznaczenie KPI
Wybieramy odpowiednie osoby do współpracy oraz wyznaczamy KPI, którymi mierzymy efektywność działań (twórcy i naszych). - Stworzenie content planu
Przygotowujemy plan publikacji treści z rozpiską poszczególnych działań i sposobu ich realizacji (kreacja, copy, CTA). - Stworzenie content planu
Przygotowujemy plan publikacji treści z rozpiską poszczególnych działań i sposobu ich realizacji (kreacja, copy, CTA).
NAPISZ DO NAS
KONTAKT
NIP 851-289-29-22
REGON 812725217
Gdańsk | Siedziba
Plac Porozumienia Gdańskiego 1 (budynek dyrekcji) lok. 119
80-864 Gdańsk
tel. 58 350 94 12
fax 58 350 94 11
biuro@yetiz.pl
Warszawa
tel. 22 535 33 59
warszawa@yetiz.pl
Rotterdam
tel. 22 535 33 59
rotterdam@yetiz.pl