Kompleksowa obsługa kampanii

Cel

Naszym zadaniem było zaplanowanie wszystkich działań związanych z kampanią poczynając od briefu, poprzez określenie grup docelowych, przygotowanie mediaplanu, zaprojektowanie banerów reklamowych do kampanii internetowych, zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanego landing page’a inwestycji, konfiguracja i optymalizacja kampanii sprzedażowej.

Celem prowadzonych działań było pozyskanie leadów sprzedażowych, zakładając maksymalny koszt per lead równy 700 zł  netto.

Opis firmy i inwestycji

Deweloper posiada mocną pozycję w branży budowlanej w północnej Polsce i poszerza swój obszar działalności. Od 1993 roku zajmuje się budową osiedli mieszkaniowych i luksusowych apartamentów, a także rozwija budowę hoteli i rezydencji w modelu condo.

Inwestycja zlokalizowana w malowniczym i atrakcyjnym turystycznie obszarze to luksusowy kompleks złożony z apartamentów oraz budynku hotelowego z zapleczem wellenes & SPA, restauracją i salą konferencyjną. Niewątpliwym atutem jest bezpośredni dostęp do wody. Bliskość dziewiczej natury (rezerwaty przyrody) oraz niewielka odległość do Gdańska (zarówno drogą wodną jak i lądową) stanowi kolejną zaletę.

Założenia i realizacja

Targetowanie geograficzne kampanii:

Polska

Targetowanie behawioralne, kampanie były kierowane do różnych grup:

  • Zainteresowanych żeglarstwem oraz aktywnie poszukujących w ostatnim czasie łodzi lub skuterów wodnych, reklamy kierowane były do osób powyżej 35 roku życia;
  • osoby poszukujące nowych mieszkań, zamieszkujące Gdańsk lub Warszawę i okolice tych miast;
  • zainteresowanych inwestycjami na podstawie zainstalowanych aplikacji na smartfonie;
  • użytkowników aktywnie poszukujących nowych mieszkań do zakupu w sieci Google;

Kampania w wyszukiwarce:

Reklamy w sieci wyszukiwania wyświetlały się na zapytania dotyczące nadmorskich inwestycji w nieruchomości, nadmorskich apartamentów oraz na zapytania brandowe.

Kampanie remarketingowe i ich konfiguracja:

Kampanie remarketingowe w sieci reklamowej kierowane były do użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej witrynę Klienta.
Działania były podzielone i kierowane do 2 grup użytkowników — tych, którzy byli na stronie do 30 dni oraz na tych, którzy odwiedzili ją w przedziale od 30 do 120 dni.,

Wyniki

Google Ads:

Dane ogólne ze wszystkich kampanii w ramach Google Ads:

Średni CPC – 1,78 zł

Koszt pozyskania leada – 184,75 zł

Najbardziej efektywną kampanią w ramach Google Ads była kampania składająca się z 4 grup reklam: Marina, Inwestycje w nieruchomości, Apartamenty, Brand. Każda grupa miała indywidualnie skonfigurowaną listę słów kluczowych.

Wyniki:

Liczba konwersji: 134

Współczynnik konwersji: 2,20%

Koszt pozyskania leada: 179,06 zł

Programmatic:

  1. Video & Display 360:

Media kupowane u zewnętrznych dostawców na platformie Video & Display 360 usługi Google Marketing Platform.

Kampania trwała do 14 lutego 2019.

  1. AdForm:

Media kupowane u zewnętrznych dostawców przez platformę AdForm pozwalały na precyzyjne kierowanie reklam do wcześniej zdefiniowanych grup odbiorców.

Reklamy w AdForm kierowane były do grup inwestorów w nieruchomości.

Kampanie odbyły się w dwóch okresach 2019 roku:

23 stycznia – 12 luty

17 lipca – 19 sierpnia

Celem kampanii programatycznych było wygenerowanie zasięgu i pozyskanie ruchu na stronie w ramach precyzyjnie określonych targetów, a do domknięcia konwersji dedykowane byłby kampanie remarketingowe realizowane w ramach Google Ads.

Wyniki kampanii programatycznych:

Wyświetleń: 5 363 475

Kliknięć: 6880

Użytkowników: 4542

Czas trwania 

Kampania trwała w okresie od 19 listopada 2018 do 30 sierpnia 2019 z przerwą spowodowaną okresem wakacyjnym (na prośbę Klienta kampania została zastopowana) 5.06 – 9.07.

Średni koszt pozyskania leada sprzedażowego bezpośrednio przez działania płatne:

247,30 zł

KONTAKT

NIP 851-289-29-22
REGON 812725217

Gdańsk | Siedziba

Plac Porozumienia Gdańskiego 1 (budynek dyrekcji) lok. 119
80-864 Gdańsk
tel. 58 350 94 12
fax 58 350 94 11
biuro@yetiz.pl

Warszawa

tel. 22 535 33 59
warszawa@yetiz.pl

Rotterdam

tel. 22 535 33 59
rotterdam@yetiz.pl

NAPISZ DO NAS

    Pamiętaj, że wysyłając do nas e-mail zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w zakresie opisanym w naszej Polityce prywatności.