Coraz skuteczniejsza walka z tzw. ‘black hat seo’, czyli sztucznym wpływaniem na wyniki wyszukiwania, może skutkować karą (banem) i znacznym spadkiem na liście wyników wyszukiwania.
To wszystko powoduje, że klasyczne „pozycjonowanie” jest coraz mniej skuteczne i coraz bardziej ryzykowne.
Dlatego oferujemy profesjonalny audyt SEO. Efektem audytu jest zoptymalizowanie witryny zgodnie z wszelkimi wytycznymi Google oraz wdrożenie zmian, które powodują wyświetlanie na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google.
Na czym polega audyt specjalisty SEO?
W ramach audytu specjalista SEO weryfikuje:
- dotychczasową obecność w wyszukiwarce Google – wyświetlanie, pozycje, indeksację, linkowanie zewnętrzne i podłączone narzędzia;
- techniczne aspekty SEO, czyli technologię wykonania strony, prędkość ładowania, pomocnicze pliki;
- warstwę treści strony, która ma decydujący wpływ na pozycję w wyszukiwarce;
- frazy kluczowe, na jakie ma wyświetlać się witryna – Search Engine Optimization powinno być optymalizacją pod konkretne frazy.
Bardzo często audyty SEO nie dotyczą słów kluczowych – ich doboru lub weryfikacji. To ogromny błąd i takie działania dla wielu stron nie mają większego sensu. Nasze audyty SEO zawsze skupiają się na frazach zdefiniowanych przez klienta lub dobranych w ramach audytu. Dobór fraz kluczowych do SEO jest złożony – bierzemy pod uwagę popularność frazy, jej konkurencyjność, potencjał strony do wypozycjonowania na daną frazę oraz intencje wpisujących daną frazę. Na wiele fraz po prostu nie warto się pozycjonować – jest to zmarnowany wysiłek, którego nasz dobór fraz kluczowych pomoże Ci uniknąć.
Jaki jest wynik audytu SEO?
Z audytu SEO spisujemy i przekazujemy raport, który zawiera:
- informacje o dotychczasowej obecności w wyszukiwarce Google – pozycje, indeksacja;
- informacje o istniejącym profilu linkowania zewnętrznego witryny wraz z propozycjami jak ewentualnie należałoby go poprawić; innymi słowy podpowiadamy czy istnieją jakieś linki zewnętrzne, które szkodzą danej witrynie i należy je usunąć, a w przypadku pozyskiwania linków jakie powinny one być (źródła, anchor text, źródła);
- listę błędów w optymalizacji technicznej SEO witryny wraz z konkretnymi propozycjami rozwiązania;
- listę błędów i propozycji ich rozwiązania w warstwie treści witryny;
- jeśli klient nie przekazał fraz, na które chce optymalizować swoją witrynę, raport zawiera również proponowane przez nas frazy wraz z uzasadnieniem ich wyboru;
- strategię SEO, czyli propozycje długofalowych działań jakie należy podejmować, aby poprawić swoje pozycje w Google.
Dużą zaletą przekazanego raportu są szczegółowe propozycje rozwiązania napotkanych problemów. Dzięki temu klient może wdrożyć poprawki sam, po przekazaniu raportu obecnym webmasterom/developerom witryny. Oferujemy również pomoc we wdrożeniu zmian na stronie zaproponowanych przez naszego specjalistę.
Strona dobrze zoptymalizowana pod SEO notuje lepsze wyniki kampanii Google Ads (AdWords).
Nie daj się nabrać na błyskawiczne pozycjonowanie z gwarancją obecności w czołówce wyników.
Skontaktuj się nami i obierz bezpieczny kurs wypromowania swojej witryny.