Analityka internetowa

Dostarczamy rzetelne i różnorodne dane, w oparciu o które możesz podejmować skuteczne i intratne decyzje biznesowe.

01 Kiedy jest Ci potrzebna

  • Twoja strona internetowa nie spełnia założonych celów. Dzięki analityce zlokalizujesz problem
    i udoskonalisz swoje touchpointy z potencjalnymi klientami.
  • Nie wszystkie płatne działania przynoszą oczekiwane rezultaty. Dzięki analityce poznasz efektywny kierunek optymalizacji kampanii reklamowych.
  • Prowadzisz e-commerce i chcesz zwiększyć sprzedaż. Dzięki analityce zauważysz trendy oraz korelacje, które pomogą Ci dopasować ofertę do potrzeb konsumentów.
  • Retencja użytkowników/klientów utrzymuje się na niskim poziomie lub drastycznie spada. Dzięki analityce dowiesz się, czego brakuje w Twoim procesie lojalizacji. 
  • O Twojej marce mówi się w Internecie. Dzięki analityce zlokalizujesz leady sprzedażowe, zaobserwujesz mocne i słabe strony konkurencji, a także zadbasz o wizerunek marki w sieci.

02 Obszary, w których możemy Cię wesprzeć

Audyt analityki wdrożonej na stronie/w aplikacji, wdrożenie GA4/GTM

Wdrożenie consent management

Analiza UX

Szkolenia z usługi GA4

Raporty w Looker Studio

Zaawansowane raporty w GA4

Analiza kampanii płatnych sprzedażowa oraz analiza odbiorców

Badania ankietowe

Social listening – monitoring marki w Internecie

03 Proces

04 Na czym pracujemy

05 SPECJALIStka #yetizteam

Katarzyna Góraj,
Senior Digital Analyst

Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w social listeningu, po czym doszczętnie przepadła w świecie badań. W Yetiz zajmuje się wdrażaniem narzędzi marketingowych na strony www, dba o jakość pomiarów i przeprowadza zaawansowane analizy danych. Żaden szczegół nie umknie jej uwadze!