Szekla

szekla

Promowaliśmy Tygodniowy intensywny kurs żeglarski dla dorosłych na Mazurach.

Temat jest świeży bo kampania zakończyła się przed kilkoma dniami (trwała od 30.03 do 6.05). Był to drugi miesiąc działania kampanii (pierwsza była realizowana w marcu). Do promocji użyliśmy Google AdWords (sieć wyszukiwania i sieć reklamowa) oraz Facebooka.

Róże strony docelowe i powody ich wykorzystania

http://www.obozyzeglarskie.com/szkolenia-intensywny-tygodniowy-kurs-zeglarski-na-mazurach/ – tu był kierowany ruch z AdWords wyszukiwarka (to pozwoliło uzyskać lepszą konwersję niż kierowanie ruchu na Landing Page);
http://szekla.obozyzeglarskie.com/intensywny-mazury – na ten Landing był kierowany ruch z Facebook i AdWords sieć reklamowa, a powodem tego było dużo lepsze dopasowanie LP do wersji mobilnych, z których korzystali klikający w reklamę;

Uzyskane wyniki konwersji, o których warto powiedzieć

1. Ilość osób, które wybrały termin obozu w systemie rezerwacyjnym: 140 (wcześniej 77)
2. Wypełniły formularz rezerwacji online: 19 (wcześniej 5)
3. Ilość konwersji uzyskanych dzięki kampanii remarketingowej w stosunku do poprzedniego okresu wzrosła aż o 250% – udało się uzyskać 49 konwersji, natomiast wcześniej było ich 14.
4. W sumie kampanie na FB doprowadziły do ponad 1290 kliknięć prowadzących do witryny i 96 polubień fanpage’a, co stanowi znaczny wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca.

Istotne z punktu widzenia dbania o kampanię i budżet klienta

Kampania displayowa była na bieżąco optymalizowana, ponadto została skierowana wyłącznie na określone strony. Zapewniło to nie tylko większą kontrolę nad budżetem, ale także pozwoliło uniknąć ekspozycji reklam na tzw. „śmieciowych” lub małowartościowych stronach. Wydawaliśmy budżet rozsądnie kładąc nacisk na jakość ruchu, a nie ilość.