Motor Centrum Opel

opel
Prowadzimy regularną (od wielu miesięcy) kampanię mającą na celu promocję oferty marki Opel sprzedawanej przez Motor Centrum. Kampania jest prowadzona zarówno w sieci wyszukiwania jak również w sieci reklamowej Google (stworzone i wykorzystywane banery w załączeniu).
Strona docelowa to http://opel.motorcentrum.pl/
Warto zwrócić uwagę na to, że od początku roku 2016 do końca kwietnia dostarczyliśmy 74,5 % (w pewnych miesiącach nawet 77%) ruchu na stronę klienta.
Aby zwiększyć widoczność reklam i przedstawiać w wynikach wyszukiwania maksymalnie dużo informacji osobom poszukującym kampania ma wiele rozszerzeń reklam (np. adres, numer telefonu, podstrony serwisu).

Z wyników osiągniętych w kwietniu warto wyróżnić:

– CTR dla kampanii Brand 26,32 %
– Średnia pozycja reklam w wynikach wyszukiwania 1,3
– Udział AdWords w pozyskaniu ruchu na witrynę to 76%