Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji

Każda strona internetowa ma swoje cele biznesowe. Mogą być to zakupy online, wypełnione formularze zgłoszeniowe czy wejścia na stronę kontakt. Dobrze zoptymalizowana witryna pozwala na jak największe wykorzystanie jej możliwości.

W serwisach często znajdują się słabe punkty, które powodują przerwanie lejka zakupowego lub brak wypełnionego formularza kontaktowego. Skomplikowany i nieczytelny proces sprzedażowy, mało widoczna sekcja kontakt lub formularz zgłoszeniowy, wymagający zbyt wielu danych, to tylko kilka z powszechnych błędów. Optymalizacja ma na celu wykluczenie lub poprawienie wszystkich słabych punktów i zwiększenie efektywności strony.

Kiedy potrzebujesz optymalizacji strony internetowej i optymalizacji konwersji?

Kiedy potrzebujesz optymalizacji strony internetowej i optymalizacji konwersji?

  • Twoja strona nie przynosi oczekiwanych zysków
  • Wiele klientów jest zainteresowanych Twoją ofertą lecz ostatecznie nie decydują się na zakup
  • Chcesz podnieść sprzedaż w swoim sklepie internetowym

 

Jak optymalizujemy konwersję?

Jak optymalizujemy konwersję?

Współczynnik konwersji mówi o tym jaki procent użytkowników odwiedzających naszą witrynę zrealizowało pożądaną przez nas akcję, czyli na przykład wypełnienie formularza kontaktowego, czy założenie konta w serwisie. Innymi słowy, jest to wskaźnik pokazujący skuteczność naszego serwisu. Optymalizacja konwersji ma na celu zwiększanie współczynnika konwersji, czyli większą liczbę pożądanych akcji na stronie. Powoduje to tym samym wzrost zysku z biznesu online przy zachowaniu dotychczasowych wydatków na pozyskanie klienta.

 

  • Analityka internetowa – pozwala zrozumieć zachowania użytkowników. Wskazuje, jakie części serwisu są najpopularniejsze, jakie powinny być bardziej wyróżnione, pokazuje też słabe punkty i problemy strony, które należy rozwiązać.
  • Badania użyteczności – polegające na wykonywaniu czynności na stronie niczym potencjalni użytkownicy. Działania te bardzo dobrze wykazują błędy na stronie i podnoszą współczynnik konwersji.
  • Optymalizacja źródeł ruchu – wskazuje, które źródła ruchu przynoszą największe zyski. Pozwala to tym samym określić, jakie kanały marketingowe są najbardziej skuteczne i czy opłaca się w nie inwestować.

Dobrze zoptymalizowany współczynnik konwersji i strona internetowa przynoszą same korzyści dla Twojego biznesu. Skontaktuj się z nami i wykorzystaj w pełni potencjał swojej strony www.

Kontakt

agencja interaktywna Gdańsk

Stworzenie dobrej strony www to dla agencji interaktywnej dopiero początek. Dlatego zawsze proponujemy naszym klientom dodatkowe wsparcie w postaci kampanii marketingowych (e-marketingowych). Działania reklamowe dobieramy indywidualnie, tak by przełożyły się na rozwój konkretnego biznesu. Najważniejsza jest dla nas konwersja, dzięki której możemy ocenić realny wpływ prowadzonych działań na procesy zachodzące w firmie.

Dane kontaktowe

tel. 58 350 94 12
fax 58 350 94 11

biuro@yetiz.pl

NIP 851-289-29-22
REGON 812725217

Siedziba

Lęborska 3b lok. 3.22,
80-386 Gdańsk, Polska

Sprawdź na Google Maps

Gdańsk:
Grunwaldzka 103/1.11
80- 244 Gdańsk
gdansk@yetiz.pl

Warszawa:
Konstancińska 2/112
02-942 Warszawa
warszawa@yetiz.pl

Rotterdam:
Hofplein 20
3032 AC ROTTERDAM
Netherlands
rotterdam@yetiz.pl